Diada de Sant Jordi a l’Institut.

santjordi2016

Divendres 22 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi a l’Institut, especialment dedicada a la literatura i les arts. A la sala d’actes vam gaudir de la final del concurs “Treu la llengua” i de diversos espectacles audiovisuals i d’interpretació. Mentrestant, el pati s’anava engalanant amb els poemes il·lustrats.
El final del dia el vam dedicar a donar el merescut reconeixement públic a tot l’alumnat que van destacar en diferents concursos, literaris o de qualsevol mena. A més, vam celebrar, amb l’acompanyament de l’Ajuntament, que ja som Escola Verda. Dissabte, els alumnes de 4t d’ESO van vendre roses per finançar el seu viatge.
Moltes gràcies a tothom per haver aconseguit que la jornada anés tan bé.

Podeu veure’n les fotos  AQUÍ