Taula rodona d’exalumnes

El passat divendres 24 de març els alumnes de 2n de Batxillerat van rebre la visita d’exalumnes del nostre centre que ja estan a la Universitat o cursant un Cicle Formatiu de Grau Superior.

La taula rodona, que repetim cada any, permet als nostres alumnes conèixer les experiències que han tingut els companys un cop han deixat el Gabriela per realitzar estudis superiors. En aquest cas, són els exalumnes qui donen els consells sobre com han d’afrontar  les Proves d’Accés a la Universitat i els expliquen la seva entrada posterior a un Grau Universitari o a un Cicle Formatiu de Grau Superior. El resultat de tot plegat és una experiència molt positiva, la qual repetirem el curs vinent.

Des d’aquí volem agrair la col·laboració de l’Ahmed, el Mhamed, el Toni, l’Anna, l’Albert, el Jamal, la Nina, l’Arantxa i la de la Coordinadora de Cicles del nostre institut, la Pilar Montsonet.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ