Sopar comiat 2n de batxillerat

El passat divendres 3 de juny va tenir lloc el sopar de comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat a la sala d’actes de l’institut, decorada per a l’ocasió amb temàtica marina pels alumnes de 1r de Batxillerat.

L’acte va permetre la trobada dels alumnes amb professors i exprofessors que han tingut al llarg dels seus estudis de secundària. Un cop acabat el sopar vam tenir l’espectacle de màgia de Sermagus que ens va deixar bocabadats a tots amb els seus trucs. Una nit divertida que esperem que els nostres ja exalumnes recordin amb el pas dels anys.

Des d’aquí també volem agrair la implicació als alumnes de 1r de Batxillerat que van fer possible que la festa fos un èxit. Felicitats per la vostra feina!

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ