Sopar comiat 2n de batxillerat

El passat divendres 1 de juny va tenir lloc el sopar de comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat a la sala d’actes de l’institut, decorada per a l’ocasió amb la temàtica «Las Vegas» pels alumnes de 1r de Batxillerat. La decoració va quedar espectacular.

L’acte va permetre la trobada dels alumnes amb professors i professores que han tingut al llarg de la seva etapa al Gabriela Mistral. Un cop acabat el sopar, va tenir lloc l’espectacle de màgia per part del mag Sermagus, que ens va fer passar una bona estona amb molts riures i senyals d’admiració. Va ser una nit divertida que esperem que els nostres ja exalumnes recordin amb el pas dels anys.

Des d’aquí volem també agrair la dedicació dels alumnes de 1r de Batxillerat, que van implicar-se molt perquè la festa fos un èxit. Felicitats per la vostra feina!

Podeu veure totes ls fotografies fent clic  AQUÍ