Concurs Odissea de Cultura Clàssica

Del 5 al 8 de febrer els alumnes de Llatí de 4t d’ESO i de Llatí i Grec de 1r i 2n de Batxillerat van participar al Concurs Odissea de Cultura Clàssica. Es tracta d’una competició en línia en què cada dia l’alumnat ha de respondre una sèrie de preguntes, les quals cada any giren entorn d’un tema. Enguany, el tema del concurs era “La mort a Grècia i a Roma”. A Catalunya, hi van participar més de 1.300 alumnes distribuïts en 444 equips i de l’Institut Gabriela Mistral van participar-hi 40 alumnes dividits en 14 equips.

Els nostres alumnes van obtenir un bon resultat, ja que dos dels nostres equips, Els Troians i Ateneas, de 1r de Batxillerat, van sumar un total de 73 i 71 punts respectivament dels 77 possibles, la qual cosa ha fet que hagin quedat entre els vuitanta primers classificats. També dos equips de 4t d’ESO han fet 70 punts (Saturno i Tànatos), puntuació molt bona, ja que era la primera participació d’aquests alumnes al concurs.