Consell escolar

El CE del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre en el qual es troben representats tots els sectors: alumnes, professorat, famílies, personal d’administració i serveis, l’equip directiu i l’Ajuntament de Palafrugell. En ell està representat, amb veu i vot, tota la comunitat educativa i la secretària del centre actua de fedatària sense vot.

Es reuneix de forma fixa cada trimestre i cada vegada que les circumstàncies ho requereixin. La seva funció és aprovar i avaluar tots els projectes de funcionament, normativa i activitats que es portin a terme en el centre.

Els membres del CE són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats de cada dos anys.

Composició del Consell Escolar
Famílies Alumnes Professorat Direcció Ajuntament PAS i PAE