ÈXIT DE LA CAMPANYA DE RECOLLIDA D’ORIGAMIS

Novament la campanya de recollida d’origamis a l’institut per a recaptar fons per a la Marató de TV3 ha estat un èxit. A més de felicitar a tothom que hi va participar, destaquem l’esforç i el treball dels alumnes de 1r B d’ESO, que van aportar més de 400 grues de paper.

Els treballadors de la Fundació Mútua General de Catalunya ens fan partíceps de la seva satisfacció mitjançant el següent escrit.

Benvolguts,

Aquest any us demanàvem que el desig solidari que tots compartim en aquesta campanya es materialitzés en origamis únics, decorats per cada nen, totalment personals. Tot i la dificultat afegida, un cop més les escoles heu respost al repte amb entusiasme i hem sobrepassat àmpliament els 50.000 origamis necessaris per fer l’aportació màxima de 50.000 €. A les oficines de la Mútua General de Catalunya han arribat més de 200.000 grues guiades per la solidaritat de més de 82.000 nens i nenes, mestres, pares, mares, avis i moltíssima gent més.

Les més de 200 escoles adherides a la campanya de la Fundació Mútua General de Catalunya heu estat les encarregades d’escollir l’entitat destinatària del donatiu: el 62,3% heu triat la Fundació La Marató de TV3, el 22,56% Solidaritat Sant Joan de Déu i el 15,14% els Amics de la Gent Gran.

Des de la Fundació Mútua General de Catalunya us volem felicitar una vegada més, doncs tot això ha estat possible gràcies al vostre esforç solidari!

Muntarem una exposició al C.C. Pedralbes Centre de Barcelona (Av. Diagonal 609) del 15 al 31 de gener, amb una selecció dels origamis rebuts de cada escola. La resta d’origamis rebuts els podeu veure exposats a l’aparador de la Mútua al carrer Tuset 5-11 de Barcelona.