CONVOCATÒRIA PROVES GESO

provesgeso17

Cada any es convoquen aquestes proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

Els alumnes susceptibles de poder fer aquesta prova han de complir aquests requisits:

• Haver finalitzat l’ESO l’any 2015 o 2016.
  • Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2017.
  • També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2017 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:
  1. Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
  2. Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
  3. Ser esportista d’alt rendiment.
  • Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

Els continguts i els criteris d’avaluació mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries estan a la disposició dels alumnes interessats.

La realització de les proves serà el dilluns 6 i el dimecres 8 de març.