CONCURS DE DECORACIÓ D’AULES NADAL 2017

El concurs de decoració nadalenca de les aules té com a objectiu:

• Fomentar la cooperació entre els alumnes.
  • Reforçar el sentiment de pertinença al centre i fomentar la implicació de l’alumnat en les activitats de l’Institut
  • Incentivar el reciclatge d’objectes.
  • Fer prendre consciència que amb pocs recursos materials i molta imaginació es poden fer coses atractives i interessants.

Participants

• Totes les classes d’ESO i batxillerat.

Criteris per atorgar el premi

• Originalitat
  • Ús de materials reciclats.
  • Pulcritud i conservació de la decoració nadalenca (que estigui ben retallat, enganxat, escrit.. i que no estigui ni arrugat, ni brut, ni amb errors ortogràfics…).

Premi

• S’atorgarà un premi per Primer Cicle d’ESO, un premi per Segon Cicle d’ESO i un premi per Batxillerat.
  • Una entrada per a la Pista de Gel de Palafrugell per al dia 18 de desembre.

Jurat

• L’Equip Directiu designarà un jurat per a cada categoria.
  • La votació es farà el 14 de desembre i els resultats es publicaran a la web de l’Institut l’endemà mateix.

Podeu descarregar-vos aquestes bases aquí: concurs de decoració nadalenca 2017