43è CONCURS LITERARI JOSEP PLA I FRANCESC ALSIUS

L’Institut Frederic Martí Carreras de Palafrugell convoca el 43è Concurs Literari Josep Pla i Francesc Alsius.
BASES 2018
1. DESTINATARIS DEL CONCURS
Hi poden prendre part els alumnes de 14 a 18 anys dels Instituts d’Ensenyament Secundari dels Països de Llengua Catalana, amb un o diversos treballs en… Llegeix més»

PROVA GESO 2018

La sol·licitud per fer les proves s’ha de presentar durant els deu primers dies lectius del mes de febrer a la secretaria del centre on la persona sol·licitant va estar matriculada de 4t d’ESO per última vegada.
El centre publica el calendari de les proves i… Llegeix més»

XIV CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2017-18

Es convoca el XIV Concurs de Fotografia Matemàtica que organitza el departament de matemàtiques de l’institut i que s’adreça a tota la comunitat educativa.
Podeu consultar-ne les bases completes aquí.
Animeu-vos a participar-hi, teniu fins el 12 de març per a presentar les vostres obres. Aquestes… Llegeix més»

RECOLLIDA DE FONS PROVIATGE 4 ESO

El proper divendres 22 de desembre, dia d’entrega de notes, els alumnes de 4t d’ESO que aniran de viatge de final d’etapa a Praga muntaran una parada a l’entrada de l’institut. Allí hi serviran esmorzars (cafè i pastes) i vendran coixins terapèutics de lavanda… Llegeix més»