XXIII CONCURS DE DIBUIX ORNITOLÒGIC

Un any més hem participat en el concurs de dibuix ornitològic convocat per l’Associació Ornitològica Baix Empordà. S’han presentat treballs de 1r i 4t d’ESO. Els alumnes del nostre institut han aconseguit uns quants premis en dos categories repartides per cicles.

El lliurament de premis va tenir lloc diumenge dia 12 de novembre d’enguany a les 11:00h del matí al mateix local de l’exposició, situat a la Bòbila Vella (c/ de la Garriga de Palafrugell).

Respecte als premis, es van atorgar tres per a 1r curs i nou per a 4t curs (tres primers, tres segons i tres tercers).… Llegeix més»

ACTUALITZACIÓ EN ELS DOCUMENTS DE CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE NETEJA 2018

Anunciem que s’inicia l’expedient per a la contractació dels serveis de neteja de l’IES Frederic Martí Carreras per a l’any 2018. Podeu consultar tota la informació relacionada als documents enllaçats a continuació:

ALUMNES DE 1r DE BATXILLERAT VOLUNTARIS DEL PROGRAMA LECXIT

Com cada any, un nombrós grup d’alumnes de 1r de Batxillerat participaran com a voluntaris en el Programa Lecxit per al foment de la lectura. La tasca principal del voluntari és ajudar un infant a millorar els seus hàbits lectors.  Dijous passat, els nostres alumnes van… Llegeix més»