PREMIS 42è CONCURS LITERARI JOSEP PLA I FRANCESC ALSIUS 2017

Us convidem a assistir a l’acte d’entrega dels Premis del 42è Concurs Literari Josep Pla i Francesc Alsius 2017.
Tindrà lloc aquest divendres 28 d’abril a l’aula magna de l’Institut, a les 19.00h. Durant l’acte també es lliuraran els premis del concursos fotogràfics “Un món de lectors”… Llegeix més»

PROVES GESO MARÇ 2017

Cada any es convoquen aquestes proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.
Enguany la realització dels exàmens serà el dilluns 6 de març i el dimecres 8 de març.

CONVOCATÒRIA PROVES GESO

Els alumnes susceptibles de poder fer aquesta prova han de complir aquests requisits: