Visita del Collège Montgomeri de Troarn

El divendres de Carnestoltes, 9 de febrer, abans de la festa vam acollir un grup d’alumnes de llengua espanyola del Collège Montgomeri, de la ciutat normanda de Troarn, al nord-oest de la República Francesa. Naturalment, acompanyats d’agradables professors. Els nostres alumnes de 3r i 4t de francès els van acompanyar, explicant-los grans trets de l’Institut, la ciutat i el país, i després ells ens van explicar les seves coses. Finalment, amb un petit esmorzar, van confraternitzar per fer ús dels coneixements lingüístics, ells de l’espanyol i els nostres en francès, no sense una mica de vergonya. És el segon any que ens vénen a veure, i confiem que en vinguin moltes més. Au revoir et à bientôt!