Portes Obertes universitàries

Els alumnes de 2n de batxillerat que ho van voler (la majoria), van assistir a la jornada de Portes Obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Bellaterra, el dijous 8 de febrer. A més de visitar les instal·lacions, van ser espectadors de sessions sobre més d’un centenar de titulacions, que els ajuden a triar el seu futur un cop fora de l’Institut.

Les altres universitats també fan portes obertes, però en punts i horaris dispersos. Aconsellem als alumnes a buscar les que els interessin, per anar-hi sense interferir les classes de l’Institut:

A més, també hi ha les universitat privades –UAO, URL-, les no presencials –UOC,UNED-, les de fora Barcelona –UdG, URV, UdL, UVic-, i totes les de lluny.

Del 14 al 18 de març hi ha el Saló de l’Ensenyament, a la Fira de Montjuïc; lloc ideal per anar-hi amb la família a informar-se i començar a decidir (més de dos-cents expositors sobre cicles, graus i altres sortides).