Planes de Son 2018

MónNatura Pirineus posa a l’abast dels centres escolars les estades de natura, una proposta didàctica de primer nivell per tal que els i les alumnes identifiquin, respectin i estimin els diferents elements que conformen el paisatge del Pallars i els Pirineus.

Estades per conèixer i estimar la natura en un entorn privilegiat, a tocar d’un parc natural i un parc nacional, amb unes instal·lacions de gran qualitat: laboratori, observatori astronòmic, aules… I la possibilitat única de descobrir la fauna salvatge dels Pirineus de primera mà a través del Centre de fauna.

El programa general és de tres dies, de dilluns a dimecres o de dimecres a divendres. Inclou tres activitats fixes i tres a escollir.

Les estades de natura són per alumnes de cicle superior d’Educació Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

Àmbit curricular: Ciències naturals

Dates: 14 al 16 de febrero de 2018

Curs: 3r ESO

Lloc on es realitza: Les Planes de Son

Activitat subvencionada parcialment pel Departament d’Educació de l’Ajuntament de Cornellà.