L’Institut, al Mobile World Congress

Vam ser convidats a visitar i participar en el Mobile World Congress, congrés de telefonia mòbil (Fira de Barcelona, 28 febrer a 1 març). Assistim als programes “Liderant la transformació digital” i “Changing education together”, per a la modernització de l’ensenyament al segle XXI; “se centra en l’ús responsable dels dispositius mòbils a l’educació i aborda l’evolució del paper de les escoles a l’era digital. Els assistents podran escoltar els principals experts en mEducation, veure com les altres escoles aborden l’aprenentatge amb tecnologia mòbil, i participar en un debat obert sobre el rol de la tecnologia mòbil a l’educació.”. També vam poder visitar els milers de metres quadrats de la nova tecnologia intel·ligent del s.XXI.