La nostra alumna Belén Garcés Ruiz guanya el primer premi de la categoria Secundària I de punt de llibre de Cornellà

El 27 d’abril s’ha celebrat a l’auditori de Sant Ildefons el lliurament de premis Punt de LLibre 2018. De l’institut Francesc Macià hi havia dues alumnes finalistes: la Marta Cabezas de 1r D i la Belén Garcés de 1r E. Els seus punts de llibre havien entrat en concurs amb nombrosos punts de llibre de la mateixa categoria dels altres instituts de Cornellà.

Finalment, la Belén va obtenir el primer premi tot aconseguint llibres nous per a la biblioteca de l’institut i un merescut diploma. El seu original punt de llibre, titulat “Les mandales també són matemàtiques”, va robar el cor del jurat i dels seus professors. Felicitats Belén!