Intercanvi amb Alemanya: Ich mag den Austausch!

Del 12 al 18 de març alumnes del Geschwister Scholl Schule de Gütersloh (Alemanya) ens han visitat i juntament amb alguns dels nostres alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han participat en l’intercanvi organitzat des de l’assignatura d’alemany. Després de les timideses inicials, tots hem pogut gaudir d’una gran experiència personal, cultural i lingüística. Cal agrair la participació dels alumnes i les corresponents famílies que han fet el possible perquè els alemanys es sentissin part de la família. Aviat ens tocarà a nosaltres agafar l’avió i viure aquesta experiència. Aquí podeu llegir les opinions d’alguns dels participants!

Fer l’intercanvi ha valgut la pena. Ens hem divertit molt visitant Barcelona, Girona i Sitges amb els partners. He conegut gent d’un altre país i he tingut l’oportunitat de fer nous amics. Ich mag den Austausch!!

Pol Diéguez 1r ESO A

M’ha agradat participar en l’intercanvi, perquè he conegut coses noves. El que més m’ha agradat va ser anar a Girona i a la platja. Ich hatte eine tolle Zeit!

Sheila Agreda 1r ESO E

Era la primera vegada que feia un intercanvi i ha sigut una experiència molt positiva: ho recomanaria. El que més m’ha agradat ha sigut compartir la taula amb ella, conèixer una persona d’un altre país, conèixer altres costums i ensenyar-li coses de la meva ciutat. Estic desitjant anar a casa seva. Bis bald!

Alba Lera 1r ESO E

L’intercanvi m’ha agradat molt:he conegut a la Bianca que ha sigut la meva partner. Hem visitat llocs molt xulos, et canses una mica però esta molt molt bé. Ich empfehle es jedem!

Mireia Solé 1r ESO E

This year, the exchange has been very funny and  interesting, as the activities were very exciting and entertaining, especially when we went to Sitges and we played all together in the beach.
Ich war glücklich, den Austausch zu machen, und ich will unbedingt nach Gütersloh gehen.
Marc Pueyo 2n ESO D