Ens visiten els alumnes de 6è

Les escoles de la nostra zona que han volgut visiten l’Institut, per conèixer les instal·lacions, els docents i la forma de funcionar. Durant el mes de febrer hem tingut l’honor d’acollir l’Escola Mediterrània (dimarts 13), Els Pins (dimecres 14), Ignasi Iglésias (dimecres 21) i Antoni Gaudí (dimarts 27). Han visitat la sala d’actes, la biblioteca, aules, la classe de música (amb petit concert de flautes), els laboratoris de física i química i de ciències naturals, els patis… i han pogut sentir antics companys d’escola que ara fan l’ESO.

També han pogut veure el cartell que anuncia el concurs literari d’enguany per als alumnes de les escoles adscrites.

Cada mes ens reunim amb les escoles i amb l’Institut Esteve Terradas, per fer la coordinació de primària i secundària, amb treball conjunt i traspàs d’informació.