Dijous 10, convocada jornada d’inassistència d’alumnes

D’acord amb la normativa vigent, alguns alumnes han decidit adherir-se a la convocatòria de jornada d’inassistència al centre, que convoca una organització política (Sindicat d’Estudiants) per al dijous 10 de maig. Per aquesta raó hem demanat a les famílies, a través de la plataforma de comunicació Dinantia, si autoritzen que els seus fills i filles no assisteixin a classe durant tot el matí. També es pot donar permís amb el paper de justificar faltes. Només els alumnes de 3r, 4t i batxillerat.

Amb el límit de dilluns 7, a la nit. Les famílies i els alumnes que no vinguin assumeixen la responsabilitat i les conseqüències de les seves accions. Els treballadors no tenim cap convocatòria de vaga; el centre funcionarà amb la màxima normalitat possible.

Cesc Terrassa, cap d’estudis.