Commemoració dels 60 anys de la mort de Juan Ramon Jiménez

Amb motiu de la commemoració dels 60 anys de la mort del cèlebre autor de “Platero y yo”, la professora del seminari de llengua castellana i literatura Pilar Peña ha realitzat una activitat molt motivadora pels alumnes de 4rt. Els alumnes han analitzat les tres etapes literàries de l’autor, tot repassant la seva biografia, i han fet un mural que decora el vestíbul de l’institut. Les tres etapes són acompanyades de diferents retrats de l’autor: joventut, maduresa i finalment l’últim retrat que se li va fer a l’autor. D’aquesta manera, els alumnes han pogut conèixer importants pintors de l’època com Joaquin Sorolla i Daniel Vázquez Díaz. Ha estat molt enriquidor poder conèixer les diferents etapes vitals de Jiménez, tot relacionant la seva obra amb els retrats que l’identifiquen amb la seva joventut i maduresa.