Inici de curs

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, volem donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 2018/2019.

Us recordem que, tal i com deia al full que us vam repartir al juny amb els horaris dels exàmens extraordinaris de setembre, demà dijous 6 de setembre a les 12:00h es lliuraran els butlletins amb les qualificacions dels exàmens de recuperació.

Així mateix, us informem que les dates de començament del nou curs seran les següents:

Alumnat d’ESO: Inici de classes el dimecres 12 de setembre amb horari de 8:30h a 13:00h. A partir del 13 de setembre (inclòs) l’horari serà l’habitual (de 8:30h a 15:00h)

– Alumnat de Batxillerat: Inici de classes el divendres 14 de setembre amb horari de 8:30h a 15:00h.

Salutacions

Institut Fontanelles