Fem teatre

En motiu de la celebració de Sant Jordi el nostre centre estrenarà aquest 23 d’abril l’obra de teatre preparada pels alumnes de 3r d’ESO a l’optativa de “Fem teatre!” .

El dia 24 d’abril es farà una representació per a les famílies a les 18:00 h… Llegeix més»

Tastet de ciències.

Aquest dissabte 14 d’abril, el nostre centre ha participat a Reus a la fira “Tastet de Ciències” que organitzava el Centre de Recursos del Baix Camp.
La temàtica científico-tecnològica que hem presentat ha estat una “Iniciació al tast de l’oli d’oliva” i hi han participat alguns… Llegeix més»

Olimpíades d’Economia

La tarda del dimecres 18 d’abril una bona representació d’alumnat de 2n de batxillerat d’Economia de l’Empresa s’ha desplaçat a Reus per participar en les Olimpíades d’Economia, convocades per la Universitat Rovira i Virgili juntament amb la resta d’universitats catalanes.

Novelas ejemplares 2n BAT

Los alumnos y alumnas de 2° de Bachillerato hemos ido al auditori Caixa Tarragona a ver la obra de teatro Novelas ejemplares. El comentario general a la salida ha sido muy positivo. El teatro siempre suma.

Via Verda 3r ESO.

Sortida d’educació física de la Via Verda amb els alumnes de 3r d’ESO.
El recorregut era d’Horta fins a Xerta, uns 32km. Fent una parada per a dinar a la Font Calda a mitat recorregut.
Tot ha anat molt bé i hem pogut gaudir d’un fàntastic dia… Llegeix més»

Proves Cangur 2018

Ja tenim aquí les Proves Cangur de Matemàtiques! Un any més una bona representació de 1r i 2n de batxillerat s’ha desplaçat a l’Escola Tècnica  d’Arquitectura de Reus per participar-hi!
Un grup d’alumnat de 1r, 2n i 3r ESO també ha realitzat la prova des del… Llegeix més»

Dia de la Dona

Amb motiu de la jornada del 8 març, Dia de la , l’alumnat de 1r de batxillerat d’economia i filosofia han estat treballant, des de la perspectiva de cada matèria, el concepte d’igualtat lligat a la situació de la dona a l’actualitat. A Economia han estat… Llegeix més»