Lliurament Orles 2n Batxillerat

Divendres 25 de maig a les 19:30 h, tindrà lloc el lliurament d’orles a l’alumnat de 2n de batxillerat de la promoció 2016/2018. Quedeu convidats el professorat, famílies i amics de l’alumnat de 2n de BAT. Us hi esperem!

Cloenda servei comunitari

Els alumnes de 3r d’ESO han acabat el Servei Comunitari a les diferents entitats col·laboradores dels respectius pobles. Ha estat un nou curs amb noves experiències que permetran que l’alumnat es formi també com ciutadà i participi a les entitats del seu poble.

XII Fòrum TRiCS

El dijous 12 d’abril l’alumnat d’Humanitats i Ciències Socials de 1r de Batx va assistir a la presentació de treballs de recerca per part d’alumnat de 2n de Batx en el XII Fòrum TRiCS. Les nostres representants de 2n de Batx. van ser la Clàudia… Llegeix més»

Fem teatre

En motiu de la celebració de Sant Jordi el nostre centre estrenarà aquest 23 d’abril l’obra de teatre preparada pels alumnes de 3r d’ESO a l’optativa de “Fem teatre!” .

El dia 24 d’abril es farà una representació per a les famílies a les 18:00 h… Llegeix més»

Tastet de ciències.

Aquest dissabte 14 d’abril, el nostre centre ha participat a Reus a la fira “Tastet de Ciències” que organitzava el Centre de Recursos del Baix Camp.
La temàtica científico-tecnològica que hem presentat ha estat una “Iniciació al tast de l’oli d’oliva” i hi han participat alguns… Llegeix més»

Olimpíades d’Economia

La tarda del dimecres 18 d’abril una bona representació d’alumnat de 2n de batxillerat d’Economia de l’Empresa s’ha desplaçat a Reus per participar en les Olimpíades d’Economia, convocades per la Universitat Rovira i Virgili juntament amb la resta d’universitats catalanes.

Novelas ejemplares 2n BAT

Los alumnos y alumnas de 2° de Bachillerato hemos ido al auditori Caixa Tarragona a ver la obra de teatro Novelas ejemplares. El comentario general a la salida ha sido muy positivo. El teatro siempre suma.

Via Verda 3r ESO.

Sortida d’educació física de la Via Verda amb els alumnes de 3r d’ESO.
El recorregut era d’Horta fins a Xerta, uns 32km. Fent una parada per a dinar a la Font Calda a mitat recorregut.
Tot ha anat molt bé i hem pogut gaudir d’un fàntastic dia… Llegeix més»