Si alguna família vol visitar el centre, pot trucar-hi i concertar una visita a la tarda.
Portes obertes d’estudis postobligatoris (feu clic sobre els estudis per obternir més informació):
Batxillerat: 10 d’abril, a les 18 h.
Cicles formatius (de grau mitjà i de grau superior): 15 de maig, a les 18 h.

Beques per a estudis postobligatoris

Avui, 19 de març, s’obre la convocatòria per a sol·licitar ajudes per als estudis post-obligatoris (batxillerat, formació professional i graus universitaris). La convocatòria restarà oberta fins al 10 de maig.
Podeu trobar els diferents enllaços a l’apartat Beques i ajuts de Secretaria, al nostre web.

Menció especial concurs Iuvenes translatores

Fa unes setmanes durant l’hora del pati un grupet d’alumnes de 2n de batxillerat i un parell de professors d’anglès vam estar seguint amb molta expectació l’anunci dels guanyadors del concurs de traducció en línia al qual vam participar al novembre (enllaç a la cerimònia… Llegeix més»

Viatge al Regne Unit per als alumnes de 1r de Batxillerat

Dilluns 4 de març un grup de quinze alumnes i dos professors d’anglès vam sortir de l’aeroport del Prat per a una estada d’immersió lingüística en anglès d’una setmana. En arribar a Manchester, el personal de l’organització ens va recollir en un petit autobús i… Llegeix més»

Com comunicar-se en anglès en una entrevista laboral … i sortir-se’n

Enguany els alumnes de 2n dels CFGM del nostre centre participen en la iniciativa anomenada FP & EOI Together, que impulsa la Unitat de Mobilitat FP i consisteix a col·laborar amb la nostra EOI de referència.
Al novembre vam fer la primera activitat, que va consistir… Llegeix més»

21/2/24, Dia de les llengües d’origen

El passat 21 de febrer, un grup de 20 alumnes de la nostra Aula d’Acollida van anar a l’Ateneu de Rubí i van penjar uns escrits que havien estat treballant a l’aula, en les seves llengües, “mandinga, bambara i diferents dialectes de l’àrab” a uns estenedors… Llegeix més»

Mens sana et corpore sano

Aquest curs 2023-24 l’institut J.V.Foix participa en un segon projecte d’eTwinning anomenat “Mens sana et corpore sano” de manera col·laborativa entre sis instituts nacionals i internacionals.
Es tracta d’un projecte que pretén generar una guia sobre hàbits saludables, tant en l’àmbit físic com mental.… Llegeix més»

Visita al CosmoCaixa

El passat dia 8 de febrer, l’alumnat de l’optativa de física i química de 4t ESO,vam assistir, al CosmoCaixa, a uns tallers sobre la matèria. Va ser una jornada molt interessant i fructífera, a on van poder experimentar en aquelles instal·lacions com es comporta la matèria i les… Llegeix més»