Una tarda al Parnàs

El divendres 27 d’abril, un parell d’alumnes de l’Institut que enguany cursen la matèria de Grec a 2n de Batxillerat es van presentar a un concurs de traducció de grec que organitza la Secció Catalana de la Societat Espanyola d’Estudis Clàssics. Els alumnes, l’Àngel Costa i la Victòria García, van anar a la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona acompanyats del professor de Grec, Roc Escala, i allà es van trobar amb altres alumnes que també es presentaven al concurs. Durant una llarga estona van estar fent l’examen a la Sala de Juntes de la Facultat, supervisats per dos professors de la Universitat, membres de la Societat. En acabat, van sortir força contents d’haver participat en aquesta experiència, tot i que l’examen va resultar ser força difícil en relació al nivell exigit al Batxillerat. Ara bé, malgrat totes les dificultats, la Victòria García ha resultat ser la guanyadora d’aquesta fase del concurs, i amb una nota molt destacada de la dels altres concursants. Pròximament el seu examen s’enviarà a Madrid, on es resoldrà la fase nacional del concurs. MOLTES FELICITATS, VICTÒRIA!!!  I MOLTA SORT EN LA FASE SEGÜENT!!! I, és clar, moltes gràcies a tots dos alumnes per haver volgut presentar-se a aquest concurs!!!

1. Montse Bordanova Mundet

Enhorabona a tots dos ! Moltes felicitats Victòria, que vagi molt bé en la propera fase.Felicitats, Roc per la tasca ben feta.