Portes obertes de batxillerat: experiències d’exalumnat

Ahir dimecres va tenir lloc la jornada de portes obertes de batxillerat a l’institut. Es va fer una reunió informativa general amb informació del batxillerat, del procés de preinscripció i vam comptar amb la presència d’exalumnat que va cursar el batxillerat al nostre centre i amb alumnat que actualment l’està cursant. L’Andrea Guerrero ens va parlar de la millor manera d’afrontar el ritme del batxillerat, la Marina Redondo i l’Adrián Mellado van parlar de la seva experiència després d’acabar el batxillerat el curs anterior i l’Esperanza Cuevas i la Laura Buzón ens van explicar el seu recorregut per la universitat després d’haver fet el batxillerat ja fa uns anys al nostre institut. L’Àngel Costa, que actualment està a punt d’acabar el 2n de batxillerat, va voler tranquil·litzar els nois i noies explicant la seva experiència positiva en la integració al batxillerat provinent de l’institut de Torrelles. Ens enorgulleix profundament la visió tan positiva que van transmetre tots plegats del seu pas pel nostre institut, del bon record del professorat i del batxillerat com una de les millors èpoques de la seva vida.

Les famílies que no coneixien el nostre centre, sobretot famílies de Torrelles de Llobregat, van poder visitar les instal·lacions i en diferents espais del centre els caps de departament anaven explicant els continguts de les assignatures que s’imparteixen al batxillerat i van respondre les preguntes dels assistents. Un cop més, la jornada va acabar amb un ambient distès a la cantina de l’institut amb un pica-pica ofert per l’AMPA a qui volem agrair la seva participació a la jornada.