Els alumnes guanyadors de la lligueta d’aules netes van a la pista de bitlles

Els alumnes de 1 ESO B, 2 ESO B, 3 ESO aula oberta i 4 ESO aula oberta han estat els guanyadors de la lligueta d’aules netes d’aquests curs 2017-18. Com ja sabeu, durant el curs els delegats verds de cada grup classe juntament amb la professora que coordina les activitats del programa “Escoles Verdes”, la Monte Bordanova, i la secretària – administradora del centre, la Roser Barbadillo, fan revisions periòdiques de totes les aules de l‘institut i s’atorga una puntuació que depèn de l’ordre, la neteja i la decoració. A final de curs, els grup de cada nivell d’ESO que ha obtingut ​la puntuació​ més alta​, es premia amb una parell de partides de bitlles i un refresc al Bowling del ​C​entre ​Comercial La Vailet. L’objectiu final d’aquesta activitat es incentivar i conscienciar l’alumnat que cal mantenir, respectar i cuidar totes les instal·lacions del centre per tal que ens durin més de temps i funcionin millor. A més a més, passar unes 7 hores cada dia en un ambient endreçat i net ens fa sentir més a gust i ens fa més agradable treballar.