Comiat de la promoció 2016-2018 de batxillerat

-FOTOS ACTE AQUÍ- El divendres passat dia 18 de maig vam celebrar a l’institut l’acte de comiat de la promoció 2016-2018 de batxillerat. La professora d’anglès Esther Escrihuela va fer el tradicional discurs en nom del professorat i el Pol Lorenzo i el Sergi Orozco van fer el discurs per part de l’alumnat. La Claudia Fernández ens va deleitar amb una actuació musical i després va arribar el moment del lliurament de les orles commemoratives de la promoció amb les fotos de tot l’alumnat de 2n de batxillerat i el seu professorat. L’acte va acabar amb un sopar informal gentilesa de l’AMPA al porxo de l’institut, moltes fotos, abraçades, alegries, esperances, il·lusions i també algun neguit per les notes finals que es lliuraran en els propers dies. Molta sort a tots i totes i des d’aquí us desitgem un futur brillant! El Frederic Mompou sempre serà casa vostra.