Acreditació

erasmus+

Els aprenentatges i habilitats assolits en mobilitat internacional són reconeguts i acreditats pel nostre centre.

Els alumnes que completen el programa de mobilitat amb resultat i valoració satisfactoris reben un Certificat suplementari al seu títol, que poden incloure al European Skills Passport.

Com se segueix tot el procés?

Al mes d’abril, davant la convocatòria de beques del programa Erasmus, la Fundació FP contacta amb nosaltres per tal que seleccionem, com a màxim, el doble d’alumnes que les beques atorgades al nostre centre. un cop feta la preselecció en funció dels criteris d’expedient acadèmic, domini de llengua estrangera i actitud i capacitats personals i professionals, la Fundació us entrevista i fa la selecció final.

Un cop se’ls informa del país i centre d’acollida, els seleccionats cerquen viatge i habitatge per l’estada amb l’ajuda de la Fundació o pel seu compte.

Abans de marxar és obligatori fer un curs online de la llengua estrangera que es determini.

Al país d’acollida tenen un tutor-contacte que els guia en el procés i, per descomptat, sempre poden posar-se en contacte amb nosaltres o la Fundació davant de qualsevol dubte o imprevist. També comptem amb que contactin amb nosaltres per enviar-nos fotos i anar-nos explicant com va tot!

Un cop tornen i es comprova l’assoliment d’objectius que també signen la Fundació i el centre acollidor, se signa el Certificat de Mobilitat i només queda un pas més: que ens facin una visita, com a mínim, per a fer el retorn de la seva experiència i aprenentatges als nous estudiants, i que els puguin preguntar els dubtes i inquietuds que tinguin per quan els toqui a ells emprendre la seva pròpia aventura.