Iniciació al Windsurf

Els dies 7, 9 i 10 de Novembre els alumnes de 3r de l’ESO van fer un curs d’ Iniciació al  Windsurf i Paddle-Surf al Centre Nàutic de la Mar Bella de Barcelona.

Aquesta activitat està organitzada per l’Institut Barcelona Esport (IBE) de l’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb el Centre Nàutic i la Fundació de Navegació Oceànica de Barcelona.

Coneixem el repte esportiu de ciutat: la volta al món de vela, vivències i valors a la Barcelona World Race

Els alumnes han gaudit 3 dies de pràctica esportiva per conèixer i gaudir d’una forma diferent els recursos que ens ofereix el viure en una ciutat que té La Mar Mediterrània a tocar. S’han iniciat  en les tècniques bàsiques per la pràctica esportiva.

Uns dies fantàstics de Sol, amb  vent i una mica de fred, tot el que necessitaven per poder  gaudir d’uns dies de navegació.

Han tingut la experiència de fer un Taller de Meteorologia fet pel Meteoròleg  col·laborador de TV3  l’Enric Agut  (foto adjunta)  que ens ha ensenyat els factors que haurem de tenir en compte a l’hora de sortir a navegar, aprendre a preveure les condicions atmosfèriques és la clau. Un valor bàsic abans de fer-se a la mar i saber interpretar els senyals  per gaudir de la navegació.

Olga Pardo, professora d’Educació Física

Feu clic sobre aquesta fotografia per accedir a la galeria d’imatges.