Gran recapte d’aliments

Aquest any l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida participa, en col·laboració amb el Banc d’Aliments, en la recollida d’aliments del Gran Recapte.

Els alumnes del 2n curs del cicle formatiu superior d’Allotjament turístics recolliran els aliments que alumnes, docents i personal de l’Administració porti, en el marc de la campanya nadalenca del Banc d’Aliments, on tothom que ho vulgui podrà portar els aliments següents:

• Oli, llet
  • Llegums secs o cuits
  • Conserves de peix i de carn
  • Aliments infantils (llet de continuïtat, potets, etc.)

Amb aquesta acció l’Escola vol posar de relleu els valors solidaris i la seva vinculació i compromís amb la societat.