26è Concurs de Cocteleria Ciutat de Lleida

L’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida  ha celebrat el 26è concurs de cocteleria Ciutat de Lleida  on els alumnes d’Escoles d’Hoteleria d’arreu de Catalunya i de la Comunitat Valenciana han tornat a demostrar la iniciativa i la creativitat innovada en forma de còctels amb begudes… Llegeix més»

PREMIS 14è CONCURS D’ENTREPANS I AMANIDES DE L’ESCOLA D’HOTELERIA I TURISME DE LLEIDA.

CATEGORIA DE GRAU MITJÀ:
Millor Amanida: Roberto Montoro Nicolas, amb l’amanida Rolling.
Millor Entrepà: Carla Benabarre Giménez, amb la proposta entrepà de girella.

CATEGORIA DE GRAU SUPERIOR:
Millor Amanida: Montse Florido Plana, amb l’atractiva Amanida Flower Surprise.
Millor Entrepà: Santiago Aubach Soteres, amb l’elaboració anomenada Lo Calçot.
I el guanyador absolut… Llegeix més»

Gran recapte d’aliments

Aquest any l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida i l’AMPA de l’Escola participa, en col·laboració amb el Banc d’Aliments, en la recollida d’aliments del Gran Recapte.
Els alumnes del 2n curs del cicle formatiu superior d’Allotjament turístics recolliran els aliments que alumnes, docents i personal de… Llegeix més»

Taller de canapès

Vols sorprendre als teus familiars i convidats aquestes festes?
L’AMPA de l’Escola organitza un taller de canapès, originals i diferents per aquests dies de Nadal. Pren nota: dilluns, 4 de novembre a les 18.45h.
Recorda de lliurar el resguard d’inscripció.

Lliurament d’orles

Aquest dijous, 28 de maig, celebrarem l’acte de lliurament d’orles i des de l’AMPA oferirem a tots els assistents el tradicional aperitiu de fi de curs, que ens serviràn amb la màxima cura els nostres fills i filles..
L’acte és obert a tothom, però per una millor… Llegeix més»