Entrega medalles Catskills 2018

Abby Dieng i Carolina Garcia guardonades en l’acte de cloenda del campionat de Catalunya Catskills. Campionat de formació professional on les alumnes van quedar primera classificada de Forneria i tercera classificada de Cuina respectivament.
Enhorabona!!

L’hort ecològic d’Eschotur

Aquest curs, hem endegat el projecte de l’hort ecològic per aprofundir en la cultura de la sostenibilitat i la cultura de la terra amb l’objectiu de produir aliments de qualitat alhora respectuosos amb el medi ambient i així contribuir en un estil de vida més… Llegeix més»

Sortida Balneari Vichy Catalan i galetes Trias