Dijous, 14 de desembre

Dijous, 14 de desembre,  l’Escola realitzarà l’horari habitual, de 9.00h a 17.15h, per la qual cosa queda suspesa la nota informativa en la qual s’informava de la jornada intensiva.

Gran recapte d’aliments

Aquest any l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida participa, en col·laboració amb el Banc d’Aliments, en la recollida d’aliments del Gran Recapte.
Els alumnes del 2n curs del cicle formatiu superior d’Allotjament turístics recolliran els aliments que alumnes, docents i personal de l’Administració porti, en el… Llegeix més»

Taller de canapès

Vols sorprendre als teus familiars i convidats aquestes festes?
L’AMPA de l’Escola organitza un taller de canapès, originals i diferents per aquests dies de Nadal. Pren nota: dilluns, 4 de novembre a les 18.45h.
Recorda de lliurar el resguard d’inscripció.

Tour Pirinenc

Les/els alumnes de 1r i 2n de Direcció de Cuina i Serveis i els del cicle d’elaboracions de productes alimentaris estan realitzant un tour pel Pirineu. Comencen amb una visita tècnica al Celler Costers del Sió, més tard  visitaran l’Espai Ermengol… Llegeix més»

Sopar Xup Xup solidari

L’alumnat de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida ha participat en l’organització i servei del sopar Xup Xup solidari que té com a objectiu dotar de finançament l’entitat Arrels Sant Ignasi que treballa per atendre les necessitats individuals de persones amb problemàtica d’exclusió social a… Llegeix més»