VI Concurs de cristal·lització a l’escola

Alumnes de 4t d’ESO han participat en la sisena edició del Concurs de Cristal·lització a l’Escola.

Aquest és un certamen que sorgeix de la iniciativa de la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Universitat Rovira i Virgili (URV), i s’organitza al voltant de tres elements:

• Una sessió formativa inicial per al professorat.
  • Treball dels alumnes als centres educatius.
  • Jornada de presentació del treball realitzat davant d’un jurat.

Aquesta darrera jornada ha tingut lloc al CosmoCaixa de Barcelona. El grup d’alumnes de 4t d’ESO que hi ha participat ha tingut l’ocasió d’exposar els cristalls creats i d’explicar el procès seguit i les fases del mètode científic aplicat al jurat responsable de l’avaluació dels projectes presentats.

En l’edició d’enguany han resultat premiats els treballs presentats per l’Institut Guindàvols, l’Institut Josep Vallverdú i l’Institut Samuel Gili i Gaya.

L’equip representant de l’INS Els Planells va defensar una molt bona explicació i va prendre bona nota per a seguir millorant de cara a properes edicions del concurs de cristal·lografia.

Si voleu, podeu accedir al recull de fotografies de la jornada clicant al següent enllaç:

Àlbum Concurs de Cristal·lografia 2017