Premis de Recerca Jove i Premi Reginó

El passat 22 d’abril, l’exalumne de 2n de batxillerat Pau Jovell va recollir el Premi de Recerca Jove (PRJ) pel seu treball “Desigualtats econòmiques i socials en una colònia industrial” (que ja havia estat premiat per la Universitat Pompeu Fabra).

Així mateix, l’institut va rebre el Premi Reginó a centre que, en col·laboració amb l’Institut Català de les Dones (ICD), reconeix la tasca del centre que impulsa treballs sobre les dones i les seves aportacions.

Els PRJ han distingit a 88 estudiants de 3er i 4rt d’ESO, Batxillerat i cicles formatius de grau superior i mitjà, que han elaborat 73 treballs d’investigació científica conjuntament amb el professorat. El guardó també s’ha concedit a 11 centres d’ensenyament secundari en reconeixement a la seva activitat en aquest àmbit. La recerca és de tipus experimental o teòric i està relacionada amb qualsevol matèria o àrea científica.

Els premis, que atorga el Govern, a través de la Secretaria d’Universitats i Recerca i l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), volen fomentar l’esperit científic entre el jovent. Els premis estan dotats amb 750 euros, en el cas dels alumnes, i 2.500 euros en el cas dels centres, que els destinen a equipament de biblioteques i material docent.

Estem molt contents pel reconeixement i volem felicitar especialment al Pau Jovell i a la Dolors Vidal, tutora del treball de recerca, per la fantàstica feina feta.

Relació d’alumnat premiat

FB_IMG_1495443548899