Flashmob per a La Marató 2016

El proper dimecres, 7 de desembre, celebrem a l’institut l’English Day i un vermut solidari. El segon s’emmarca dins de les activitats previstes per a recaptar fons per a La Marató de TV3.

Després del vermut farem tots un Flashmob al pati, amb la cançó de Justin Timberlake, Can’t stop the feeling. Les alumnes de 2n d’ESO, amb l’ajuda de la Sònia Lunar, han preparat un tutorial per a què pugueu començar a practicar els passos. N’hi ha 8 en total, i els de la tornada es van repetint.

A continuació us deixem el vídeo tutorial i el programa de la jornada. Vinga! A què esteu esperant? A ballar!! Us esperem a tots al pati el dia 7 de desembre.

PROGRAMA
10:00-11:00h Musical: Ictus. A càrrec d’alumnat de 1r d’ESO, adreçat als de 1r i 2n d’ESO. La resta d’alumnat farà classe fins les 111h.
11:00-11:30h Pati
11:30-13:00h Sing Along Project.
13:00h Vermut solidari per a La Marató
Seguidament, lectura del manifest, a càrrec d’alumnes de 2n d’ESO
En acabar, Flashmob al pati, tot l’alumnat. Es faria en forma de cor i hauríem d’anar vestits amb samarretes d’aquests colors;

• Blanc (1r i 2n d’ESO)
  • Vermell (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicle Formatiu)