Candidats al Consell Escolar

El 22 dimarts, 22 de novembre, es van publicar les candidatures presentades al Consell Escolar per part de cada una de les meses electorals.

Els candidats per cada un dels sectors són els següents:

PROFESSORS/ES No s’ha presentat cap candidat
PARES/MARES/TUTORS-ES LEGALS Lurdes Jovell Clua

Jesús Martí Fernández

Miquel Regué Gili

ALUMNES Andrea Ampurdanés Vall

Alba Bertran Bonillo

Ariadna Carbonell Bou

Gabriela Maia José Pires

Núria Martí Cirera

Mònica Sala Otín

PAS No s’ha presentat cap candidat

Del dilluns 28 de novembre al dijous 1 de desembre, es faran les eleccions de cada sector de la comunitat educativa en l’ordre que s’estableix a continuació:

• Dilluns, 28 de novembre: sector pares d’alumnes. El lloc de la votació serà al despatx de direcció des de les set fins a dos quarts de deu del vespre.
  • Dimarts, 29 de novembre: sector PAS. La votació tindrà lloc al despatx de direcció des de les 11:40h fins a les 11:50h.
  • Dijous, 1 de desembre: sector alumnes. El lloc previst per a la votació és l’aula d’Audiovisuals, des de les nou del matí fins a dos quarts d’una del migdia.
  • Dijous, 1 de desembre: sector professorat. La votació tindrà lloc a la sala del professorat, des de les 14:15 fins a les 15:10h.