Acte en record de la Merche Perdices

El dia 13 d’octubre vam retre homenatge a la nostra companya Merche Perdices. Ens vam aplegar a la Sala Polivalent en un acte íntim i molt emotiu. La vam recordar a través de les paraules de la nostra directora, Ramona Solé; de l’alumne de 1r de batxillerat, Gerard Camats; de la companya de claustre, Pilar Gràcia; i dels alumnes de 4t d’ESO. L’alumne Mario Balagué (1r batx.) va interpretar una cançó. Finalment, la Judit Ros i el Lluc Martí (2n batx.) van cloure l’acte amb una conmovedora versió del Cant dels Ocells.

Merche col9Merche col5

1. Lurdes Pujantell

Quin greu… Acabo de trobar la notícia. La Merche em va substituir a mi, al Centre de Formació d’Adults dl Solsonès, el 2001, i era una excel·lent persona. Pacífica, dolça i molt treballadora.
    Que trist, tan jove…