Premi Extraordinari de Batxillerat per a la Sílvia Ribes

El passat 23 d’octubre la Sílvia Ribes va rebre el Premi Extraordinari de Batxillerat al Palau de la Generalitat en un acte presidit per la consellera d’Ensenyament, Clara Ponsatí.

Un total de 43 alumnes van ser distingits amb el premi com a reconeixement oficial a l’excel·lència per superar segon de batxillerat el curs passat amb les millors qualificacions de Catalunya. Els alumnes  guardonats han dut a terme unes proves comunes realitzades el passat 27 de juny en diferents centres educatius.

Els guanyadors estan exempts de les taxes universitàries durant el primer curs, obtindran una plaça gratuïta durant el curs que ve a l’Escola Oficial d’Idiomes i una estada en un centre de recerca de referència –com ara l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya, l’Institut d’Estudis Espacials, el Museu Nacional d’Art de Catalunya o el Centre de Regulació Genòmica, entre d’altres-. A més, poden optar al Premi Nacional de Batxillerat que atorga el Ministeri d’Educació entre els guanyadors de la resta de l’estat.

Moltes felicitats, Sílvia, per l’excel·lent tasca realitzada. Et desitgem el millor en el nou camí que emprens. Endavant!