Física i química en anglès a 2n d’ESO

Bones a tota la comunitat educativa,

Amb els meus alumnes d’anglès hem dut a terme un projecte nou i força especial aquest curs, hem fet un repàs de la matèria de física i química de 2on d’ESO en anglès!

No us espanteu, no tot es feia en anglès, s’ha usat una metodologia (CLIL o AICLE) que permet que alumnes que no estan acostumats a treballar en anglès matèries no lingüístiques puguin fer-ho d’una manera amena, combinant el català i l’anglès, mitjançant activitats molt variades i estimuladores graduades pel que fa a nivell de dificultat.

Hem de dir però, que al començament se’ns feia una mica costa amunt, no obstant això, ens hem anat acostumant a treballar així (tant alumnes  com professora), li hem perdut la por  i finalment ho hem aconseguit de fer.

Sabem que altres companys/es i professors/es també han fet projectes i activitats d’altres matèries en anglès durant el curs (i fins i tot, alguns en cursos anteriors), participant així en el projecte GEP (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme) del nostre institut.

Moltes felicitats a tots/es i molts ànims, esperem que al proper curs aquest projecte GEP creixi més i tothom se’n pugui beneficiar.

Núria Satorra Marín