Els Lego DOGtor’s reben un premi Baldiri Reixac

Més de 800 persones van omplir diumenge 3 de juny el Teatre Nacional de Catalunya per celebrar els 40 anys dels premis Baldiri Reixac, que la Fundació Carulla va impulsar el 1979. A l’edició d’enguany s’han presentat més de 350 projectes (113 escoles, 188 alumnes i 73 mestres) i s’han atorgat 50 premis a alumnes (cadascun d’ells ha rebut una targeta regal d’Abacus per valor de 900€), 4 a mestres i professors (4.000€ cadascun), 12 a centres educatius (3.000€ cadascun) i 1 premi UOC d’innovació (4.000€).

Els Lego DOGtor’s, equip de la First Lego de l’any passat, han guanyat un dels premis destinats a alumnes amb el seu projecte “Save dogs and not drugs” que van dur a terme en col·laboració amb l’Associació Egueiro i els usuaris de Torreblanca. Enhorabona per la fantàstica tasca realitzada!