Dublín: primeres impressions

El nostre viatge va començar dilluns al matí ben aviat. Un fred glacial ens acompanyava davant de la plaça de l’Ajuntament, només temperat pel calorós comiat de pares, mares i amics. Començava la nostra aventura!

Després d’unes hores de bus i un plàcid vol, aribàvem a Dublin on un cel plomís ens rebia però ens perdonava la pluja. A l’aeroport vam perdre i trobar un passaport i una bossa, i encara no havíem xafat Irlanda!

Resolts els problemes tècnics, ens vam dirigir amb bus cap a Shankill, amb volta prèvia per Brey, una localitat costera pròxima a la nostra destinació. A les 17:30h, amb puntualitat britànica, les famílies van començar a recollir-nos al meeting point de l’estació de trens. Nervis, expectació, dubtes…, però, sobretot, molta il·lusió.

Després d’un vespre de coneixença, intercanvi d’experiències amb la família i adaptació al nou entorn, ens vam trobar al matí per agafar el tren cap a Dublín. No ens vam perdre i ens vam orientar força bé (bé, alguns més que uns altres…). D’una  peça férem cap a l’Atlantic School, el centre on estudiarem i treballarem els propers dies.

A la tarda vam fer un walking tour per Dublín, que ens va permetre conèixer els punts més interessants del centre: Trinity College,  Book of Kells, Molly Malone, Temple Bar, Half Penny Bridge, The Spire… Acabàrem la tarda al centre comercial de  St. Stephen’s Green Park.

Què ens depararà el dia demà? Will see.

Fotos del dia:

Dublin 2017

1. Antoni Español

Enriquidora experiència per als alumnes.
    Gràcies a la implicació i la dedicació del professorat i del centre.
    INS Els Planells, sempre endavant ?