Vine a la Diada Verda

Benvolgudes famílies,

L’Institut Els Pallaresos, com a centre adherit a la xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya, ha organitzat una jornada festiva l’eix principal de la qual serà el medi ambient. Realitzarem activitats per a totes les edats, perquè així tothom hi pugui participar. Us convidem a la Diada Verda, el dissabte 21 d’abril, a l’institut.

Aquestes són les activitats i els horaris previstos:

• A les 9.00 h començaran  les caminades i les curses. Els circuits estaran senyalitzats. Tindrem un punt d’avituallament amb aigües i fruita. Disposarem de servei de dutxes.
  • A les 11.00 h, l’esmorzar per compartir. Tots portarem esmorzar de casa i el compartirem.
  • De les 11.45 h fins a les 13.30 h hi haurà tallers, jocs i exposicions.

Circuits:

Omple el següent formulari si vols participar a la caminada o a la cursa: FORMULARI

1. Llarg
  2. Curt
  3. Infantil. Serà el primer tram del circuit curt/llarg fins arribar al bosc, és apte per circular amb cotxets (2 km anar/tornar).

Llista d’inscrits a les caminades/curses

Tallers i jocs:

Plantada d’aromàtiques
Concurs Kahoot
Vestida d’arbres
Gimcana de residus
El joc de l’oca de l’Anella Verda
Càlcul de la petjada ecològica
Taller de l’aigua
Joc de l’energia
Cartell cooperatiu

Exposicions:

Dona la volta. Del residu al recurs
El reciclatge
Anella Verda
Xarxa de Custòdia del Territori

Us esperem el dissabte 21 d’abril al nostre centre! Volem que sigui una gran jornada i que tots aprenguem una mica més a tenir cura del nostre entorn. Fins aviat!

Comissió d’Escoles Verdes Institut Els Pallaresos