Reduïm el paper d’alumini!

En les darreres setmanes ens hem proposat reduir l’ús del paper d’alumini.
Aquest material és altament contaminant, ja que té un gran impacte ambiental perquè el seu procés d’extracció és mineria a cel obert, i la seva producció genera fangs tòxics i una elevada emissió de diòxid de carboni.
I què hem fet a l’institut?
El primer pas ha estat la recollida del paper d’alumini que l’alumnat ha portat al centre, amb els esmorzars. L’hem recopilat durant cinc setmanes al vestíbul. En la fotografia podeu veure com les quantitats de paper d’alumini han anat minvant progressivament.
Fixeu-vos-hi!
Però encara queda molt per fer!
Quin és el nostre objectiu?
Paper d’alumini amb l’entrepà, zero!
I què podem fer?
Hi ha força alternatives per dur l’esmorzar: Boc’n’Roll, carmanyola, paper film, paper de cuina…
Entre tots, ho podem tot!