Els alumnes de 4t (música), assistim al musical “SCARAMOUCHE”

Avui dimecres, els alumnes de 4t que realitzen l’optativa de música hem anat a Barcelona a veure Scaramouche (el musical de Dagoll Dagom).

De bon matí, abans de les 8h, ens hem trobat a l’estació de RENFE de Tarragona per agafar el tren.

La representació s’ha fet al Teatre Victòria del Paral·lel, i en total hi han assistit un miler d’alumnes de diferents escoles i instituts de Catalunya.

L’obra ha durat dues hores i mitja amb un descans de 15 minuts, i compta amb un repartiment de 20 actors.

El Teatre musical és un gènere molt complert i espectacular on s’entrellaça el cant, la interpretació i el ball, tot amb música en directe.

Us deixem un enllaç per consultar els detalls de l’obra.

img_20170322_133829-iloveimg-compressed