Cantada de Nadales 2018

Aquesta darrera setmana de trimestre, un important nombre d’alumnes de 1r de BAT, s’han preparat unes quantes Nadales juntament amb els profes de música per tal d’anar-les a cantar a la darrera setmana de classes.

Dimecres 20, es va fer un “tour” per la Llar de Colors, la Llar-Residència d’avis “Nostrellar” i per últim l’escola Sant Sebastià. Cantaires i oients han estat contents de compartir caliu en aquestes dates i fer comunitat.

Divendres 22, per completar l’activitat, es va anar a l’Escola Arquitecte Jujol i per últim es va cantar juntament amb els professors a la festa de Nadal de l’Institut.

Us deixem unes fotos que són testimoni.