Hem celebrat la Diada Verda

Dissabte, 21 d’abril, vam celebrar la Diada Verda de l’Institut, organitzada per la comissió d’Escola Verda i en la qual va poder participar tota la comunitat educativa: alumnat, famílies, professorat, PAS…
La jornada va iniciar-se amb les curses i les caminades. Hi… Llegeix més»

Vine a la Diada Verda

Benvolgudes famílies,
L’Institut Els Pallaresos, com a centre adherit a la xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya, ha organitzat una jornada festiva l’eix principal de la qual serà el medi ambient. Realitzarem activitats per a totes les edats, perquè així tothom hi pugui participar. Us convidem… Llegeix més»

Festa Major (dilluns 23 d’abril)

Benvolgudes famílies,
El dilluns 23 d’abril, el primer dia de la nostra festa major, estarem tot el matí al camp de futbol dels Hostalets fent activitats esportives (els jocs olímpics). L’entrada a les 8:00 serà com cada dia: els alumnes han d’anar a classe per passar… Llegeix més»

Ja en tenim una pila!

Doncs sí: hem superat les expectatives. I encara volem continuar superant-les.
Tenim un contenidor de piles usades ple (uns 90 quilos). Mireu quin èxit!
Recordeu que fins al 30 d’abril podeu portar-ne.
Aquesta recollida participa en el concurs APILO.
Batem els rècords!