portes-obertes Dilluns 6 de març 17:30

Jornada de portes obertes ESO

Impulsem la robòtica 2017

Aquest any l’Institut Els Pallaresos ha participat per primer cop en la fira de robòtica al Cosmocaixa, ubicat a Barcelona.
Els alumnes de l’optativa de tecnologia de 4t ESO, juntament amb els seus professors: Meritxell Rovira i Abel Aparicio,  han estat els participants. Han presentat cinc… Llegeix més»

Sortida a la neu dels alumnes de 1r ESO

Els dies 14 i 16 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO van desplaçar-se a les muntanyes del Solsonès, concretament a l’estació d’esquí de Port del Compte, per a realitzar una activitat d’ascensió amb raquetes de neu. La sortida va ser organitzada pel Departament d’Educació… Llegeix més»

Codi de bones pràctiques ambientals

Què són les bones pràctiques ambientals?
Són petits canvis en les nostres activitats quotidianes destinats a reduir l’impacte ambiental que produeixen. Són canvis molt simples que tanmateix tenen una alta rendibilitat mediambiental.
Els principis que han de regir les vostres actuacions en el… Llegeix més»