Voyage Antibes

3r dia: Avui els alumnes han aprofitat les classes per visitar Le marché des Fleurs i barrejar-se amb la gent del poble per conèixer in situ la cultura gastronòmica de la regió.

A la tarda hem anat a Nice. Hem passejat pel nucli antic , hem dinat a la Place Masséna. I després de passar pel Marché aux Fleurs no  hem pogut resistir la temptació de banyar-nos a una de les moltes platges de La promenade des Anglais. Ha estat una jornada molt complerta i divertida.

2n dia: Avui després de les classes, hem anat a Cannes. Aquest any se celebra el 70è aniversari del prestigiós festival de cinema.  Malgrat que no hem vist cap personatge famós hem visitat la ciutat i hem acabat amb un bany molt refrescant a les aigües blaves de la Côte d’Azur .

1r dia: El primer dia de la nostra estada ha estat perfecte! Ens hem instal.lat, hem visitat Antibes i ja estem a casa de les famílies.

Comença el viatge!!!! Els alumnes de 3ESO de francès i dues professores marxem a Antibes, França. Passarem 5 dies junts, estudiant i divertint-nos!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *