The Fonix 2016

Avui 19 de febrer, s’ha realitzat la prova local del concurs THE FONIX 2016. Aquesta organització compta amb la col•laboració de les entitats International House, Fundesplai i el Departament d’Ensenyament.

Hem comptat amb la participació de tres alumnes per nivell, de l’Institut El Castell, que destaquen per la seva excel•lència en la competència en llengua anglesa, entre els quals sortirà un únic finalista per anar a la prova que tindrà lloc a Barcelona el proper dissabte 27 de febrer.

És important que el nostre alumnat opti a diferents projectes i activitats relacionats amb l’estudi de les llengües estrangeres per poder augmentar la seva exposició als diferents idiomes que s’imparteixen al nostre centre. Per una altra banda, hi ha premis molt interessants com estades lingüístiques a l’estranger, entre d’altres.

Els desitgem molta sort a tots!

ipp

#Fonix 2016