Alumnes de l’Institut El Castell a la VIII Marxa del Montserratí

El passat diumenge 15 de febrer alumnes de 4t d’ESO i de Batxillerat del nostre centre van participar a la VIII Marxa del Montserratí.

Aquesta marxa és una caminada no competitiva que és realitza a Esparreguera, organitzada pel Club Excursionista Esparreguera, que té com a objectiu conèixer l’entorn del Massís de Montserrat i en la que és pot optar per dos circuits, un de curt d’11,4 km i 410 m de desnivell positiu i un de llarg de 21,1 km i 969 m de desnivell positiu.

La marxa sortia de Can Comelles i passava pels llocs més emblemàtics de l’entorn d’Esparreguera, les Roques Blaves, l’Ermita del Puig, la Serra de Rubió, Can Estruch, Les coves de Salnitre, l’ermita de la Salut i d’aquí tornàvem cap a Esparreguera passant de nou per la Serra de Rubió. Alguns alumnes van optar pel circuit curt i els més valents és van decidir pel llarg.

Felicitem a tots els alumnes que van participar i animem a la resta a seguir fent activitat física i a gaudir de la muntanya!