Una aproximació al cinema mut de la mà de Charles Chaplin

Dins del marc de la sortida escolar dels alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques a Girona el 10 de març per a visitar la ciutat i el Museu del Cinema del 2n trimestre,  un grup d’alumnes de 1r de batxillerat que participaven de l’intercanvi amb un institut noruec i els seus “partners” van realitzar un taller de cinema mut en anglès.

El taller, que és va fer al Museu del Cinema de Girona, els va apropar a la realització d’una producció fílmica de la mà de Charles Chaplin i varen gravar un petit gag de cinema mut en què els alumnes van ser els creadors i els actors del rodatge. Va ser una activitat molt enriquidora que va generar la participació, la interacció i la cohesió del grup.

Aquí us deixem el resultat final!