Premis Baldiri i Reixac per al nostre alumnat

Alumnes del nostre centre han estat guardonats als Premis Baldiri Reixac pels treballs:

Smile: recerca sobre els somriures  (Projecte Recerca de 4t d’ESO)

Autors: Miguel Ángel Amor, Miguel Ángel Barrera, Ainhoa Trujillo i Meritxell Zamora. Tutoritzat per la professora Yolanda Eito.

Els anys difícils de la postguerra: fam i misèria a Olesa de Montserrat (Treball de recerca de Batxillerat)

Autor: Josep Daura. Tutoritzat per la professora Blanca Mampel.

Aquest diumenge 8 de Maig s’ha realitzat l’acte de lliurament presidit per la consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruíz, a l’Espluga de Francolí.

Moltes felicitats a tots i totes per la seva recerca!

IMG_20160508_140539

IMG_20160508_141019

Us convidem a veure els treballs als enllaços següents: SMILE i ELS ANYS DIFÍCILS DE LA POSTGUERRA